Hvilken kategori hører jeg til, mon tro?

31 Aug

Nå som jeg virkelig begynner å kjenne kiloene tynge kroppen min, og sparkene til lille frøken som har vokst seg stor og god i 32 uker – så falt jeg for fristelsen.. Opprette en blogg. Mer som en kanal for å lufte alle tanker, følelser og banale hverdagshendelser – enn ambisjoner om å bli en superhot F-kjendis, som blogger om hudpleieprodukter og rettetanger.
Akk, jeg er nok for gammel til det allerede, selv om jeg bare befinner meg i midten av 20-årene.

Det er åtte uker til termin, og jeg trodde egentlig at jeg skulle være vettskremt på dette tidspunktet. Sånn med tanke på at jeg frykter alt kroppslig, sykehus og at denne rede-byggingen og familieforøkelsen ikke akkurat har vært et tema i livet mitt de siste årene..
Men nå vil jeg bare at tiden skal fly, slik at jeg kan få skvist ut lille frøken og jeg endelig kan få se mesterverket mannen og jeg har skapt under en av våre utallige hyggestunder under dynen.. Tenk at det er så gøy å lage barn!

Men selv om det er fødsel og en frøken på gang (i alle fall i nærmeste fremtid) – så blir det vel en del innlegg om nettopp det.. Men som den utypiske mamman jeg har mistanke om at jeg blir, så kan det nok ikke forventes utelukkende bleie-innlegg og gulpe-rapporter. Og jeg har for mange interesser og flyktige drømmer til at dette kan bli en temablogg.

Så får vi se om annonsørene etterhvert fyller postkassen min med gratis-ting og invitasjoner til super-hippe (herregud, jeg er lite trendy) «events» for å «mingle» med alle kjendisene!

Vel, det er forståelig om du lukker siden. Hvis ikke, velkommen til galskapen 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

