Ønskeliste på nett!

6 Oct

Jeg tenkte å slenge ut et godt tips! Jeg elsker «skapte» behov, det vil si – jeg elsker å oppdage ting jeg egentlig ikke trenger, men som er grådig gøy likevel! Så takket være min storebror som er en supernerd, har jeg nå muligheten til å lage min egen ønskeliste på nett!

Han tipset meg om amazon.com, hvor du registerer deg helt gratis og legger til en «wish-list»!


Du laster ned en amazon-knapp som diskré legger seg til høyre for adressefeltet i browseren din!


Så når du sitter og «vindus-shopper» på internett, og finner alt mulig du sikler på, er det bare til å trykke på knappen – og vips! – så legges denne i din egen ønskeliste.


Det trenger ikke å være produkter fra amazon. Hallao, jeg har lagt til produkter fra fengselsutsalget i Bergen på ønskelisten min…
Så kan du sette opp prioteringer på hva du ønsker deg, antall, størrelse, pris og eventuelt andre kommentarer. Det er sikkert mye annet fancy man kan gjøre, men jeg er langt i fra en ekspert, bare en entusiast.

Uansett. Nå som det nærmer seg jul, er det superenkelt å bare sende denne til hvem du skulle ønske.
Jeg sender denne til mannen, min bror og foreldrene mine. Enkelt og greit.

Dessuten er den jo grei å ha til en regnværsdag du bestemmer deg for å unne deg litt nettshopping… For eksempel hvis mannen er vanskelig, du er høygravid og sliten, det blir lite søvn eller du er tom for sjokolade… Med denne listen så har du liksom alt på én plass, og det blir lettere å prioritere!

Min liste begynner å bli ganske lang! Og jeg som alltid bare har klart å ønske meg sengetøy og bestikk før… De dagene er over!

2 kommentar to “Ønskeliste på nett!”

  1. Helene 20. oktober 2012 kl. 21:18 #

    Kult og smart! Det finnes også noen norske nettsider som tilbyr det samme, f.eks http://www.minegavelister.no. Den er fin, synes jeg 🙂

    • froekenk 21. oktober 2012 kl. 20:58 #

      Ooooh, supert!! Typisk storebror og gå for det amerikanske – han aner sikkert ikke at det finnes noe slikt på norsk.. Men nå er han en amazon-nerd. Denne siden må inspiseres og vurderes! Tusen takk for tips!! 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

