Bare en liten snik-visitt..

23 Dec

Nå endelig – etter mye mas og kjas, gavebyttinger, gavekjøp, handling – så har frøken Bollerud og jeg har latt julefreden senke seg over hjemmet vårt – med julefilm på tv’en, fyr i peisen, skumnisser i skålen og julebrus i glasset.
Vel, Bollerud nøyer seg med morsmelk.

Ville bare ønske alle mine to lesere en riktig god jul!! 😉

SONY DSC

10 kommentar to “Bare en liten snik-visitt..”

  1. Live 23. desember 2012 kl. 14:46 #

    Ønsker deg en minnerik jul med lille søte tulla du har fått:) selvom det vil være vanskelig, tror jeg du kommer deg bra igjennom det, du virker så sterk! God jul og godt nyttår, jeg følger trofast med bloggen:) juleklem fra Live (lbrustand@gmail.com)

    • froekenk 24. desember 2012 kl. 10:47 #

      Tusen takk for det! Jeg føler meg ikke særlig sterk, men nå har jeg lille frøken som hjelper meg godt på vei.. 🙂

  2. ingvild 23. desember 2012 kl. 18:45 #

    haha, 2 lesere?! Du fortjener i alle fall fler:) God jul til deg også! 😀

    • froekenk 24. desember 2012 kl. 10:47 #

      Okey, kanskje fire da.. Hehe 😉 Men tusen takk for det! 🙂

  3. Hanna 23. desember 2012 kl. 19:46 #

    Haha, to du liksom! God jul til dere! Håper dere får en fin jul begge to 😀

  4. Hanne 23. desember 2012 kl. 21:17 #

    Hvertfall 4 lesere ser jeg! God jul tilbake, fra enda en trofast leser! Klem fra Hanne.

    • froekenk 24. desember 2012 kl. 10:49 #

      Hehe, ja.. Ikke verst med dobbelt så mange som først antatt 😉

  5. Monica Jensen 24. desember 2012 kl. 14:30 #

    sv:
    Takk for fine komplimenter. Det varmer litt ekstra på de dårlige dagene ❤

    Ja, man vet å legge bort "gravidklærne" etter endt svangerskap igjen 😀 ubevisst pynting er et must 😀

    Håper du og lille frøken får en fin jul, og at du koser deg og legger tankene litt på is ❤ Sender deg en stor klem 🙂

    PS: så nydelig hun er ❤

    • froekenk 25. desember 2012 kl. 16:32 #

      Tusen takk for det, søte deg! Håper du har hatt en super jul med guttene dine og frøken i magen 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

