Den gang da

28 Dec

Jeg gråter hver gang jeg ser dette bildet. Foten hennes i hånden hans.

SONY DSC

Jeg husker dette øyeblikket, fordi jeg var så uendelig lykkelig og jeg var så uvitende om hva fremtiden vår ville bringe. Jeg hadde den lille familien min som jeg elsket mer enn noe annet. Såklart det skulle være oss tre for alltid.

Nå begynner jeg å bli like lei meg selv, som dere er. Av denne evinnelige klagingen. Men det er bare her på bloggen jeg tillater meg disse dryppene av kjærlighetssorg.

Ingen av oss har orket å erkjenne for verden rundt oss at vi ikke lenger er oss. Bare foreldrene våre og en håndfull venner vet. For drømmen og håpet er at vi kan finne hverandre igjen i dette mørket. Men det er ikke bare det at vi har mistet hverandre fordi vi i hverdagen har tatt hverandre for gitt. Jeg skulle ønske det var så «ukomplisert». For da hadde vi begge orket å ta kampen om å finne hverandre igjen.

Men vi snakker sammen. Vi ønsker det samme. Det er bare tiden vi kan ta til hjelp, og leve livene våre litt på siden av hverandre. For mye er allerede ødelagt, selv om kjærligheten er der i aller høyeste grad. Og så gjenstår det å se om følelsene overlever formalitetene, fraværet av hverdagen sammen og tidens tann.

Når alt kommer til alt – så er det viktigste at frøken har det bra. Og heldigvis vet jeg allerede at uansett hva som skjer – så klarer jeg meg.

2 kommentar to “Den gang da”

  1. Camilla 2. januar 2013 kl. 16:20 #

    Ikke lei deg i det hele tatt! Syntes det er herlig ærlige, men såre innlegg du skriver om dagen – de setter i gang følelser hos meg som leser dem.
    Det ordner seg for deg, på den ene eller den andre måte.

    Hilsen leser 🙂

    • froekenk 2. januar 2013 kl. 22:35 #

      Tusen takk for veldig gode ord! Det varmer godt 🙂
      Klem sendes deg!

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

