Nyttårsshopping..

2 Jan

Jeg som aldri pleier og ofre noe oppmerksomhet til all reklamen som ramler ned i postkassen.. Men i dag, dere…

image

Sånn. Der fant jeg spisebordet som jeg har sett for meg i åresvis. Nå blir utfordringen å finne stoler som jeg kan leve med..

Nå er liksom de første månedene i året alltid de verste regningsmessig, så timingen kunne vel vært bedre.. Men dette er et sånt bord som jeg aldri hadde klart å glemme og som sikkert ikke hadde vært å finne om noen måneder.

Sånn, der var dagens rasjonalisering unnagjort og bordet skal betales imorgen.

Opp og avgjort.

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

