Tidsfordriv: Blogganbefalinger?

6 Jan

Jises. Frøken sover ganske mye til tider, og da sitter jeg her.. Med ren leilighet, nyvaskede/brettede klær og.. ingenting.
Ting er litt opp-ned og sidelengs fremdeles, så dagens status er ikke akkurat kjent blant mange i min omgangskrets.. Faktisk ytterst få.
Og sånn vil jeg ha det en liten stund til. Derfor blir det mye trøkking her hjemme.

Derfor håper jeg på litt hjelp! Jeg følger faktisk bare tre blogger sånn helt trofast, andre faller jeg bare innom i blant.
Mine tre absolutte favoritter er…

Monica Jensen, som har en helt super blogg om sin hverdag som gravid og er mamman til en liten, herlig gutt. Hun skriver ærlig, og det er ikke akkurat sjelden jeg sitter og humrer etter et besøk der!

Hanna i Drømmeland, som blogger om sitt liv sammen med sin herlige familie. Denne bloggen er både morsom og koselig!

Tegnehanne, som jeg ofte ler så mye av at tårene triller!

Men tre blogger er ikke akkurat en hel haug, og dessverre går det altfor fort å oppdatere seg – sånn i forhold til hvor mye tid man plutselig kan ha innimellom slagene.. Frøken har arvet sovehjertet mitt, og plutselig kan cowboystrekken hennes ha vart i noen timer…

Derfor.. Noen som har noen blogger å anbefale? Alle kategorier mottas med takk 🙂

2 kommentar to “Tidsfordriv: Blogganbefalinger?”

  1. Hanna 7. januar 2013 kl. 18:26 #

    Aww! En ære å være på lista di 🙂

    Jeg leser susannekaluza.com som er en foreldreblogg og komikerfrue.no (jeg leser mange flere, men det var de jeg kom på i farta som jeg tror du vil like) 🙂

    • froekenk 7. januar 2013 kl. 23:30 #

      Oi! Tusen takk! Disse skal inspiseres ved første anledning! 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

