Så.. Ligner hun?

8 Jan

Det er jo det evinnelige spørsmålet. Selv om noen av en eller annen grunn påstår hun ligner på meg, så ser jeg bare Mannen i lille Frøken. Og det er jo ikke akkurat dumt, siden han er så flott at det nesten ikke går an.. Rotet frem et bilde av meg som baby og prøvde å sammenligne med Frøken.

DSC0010920130106_190130
Meg til venstre og Frøken til høyre.

Uten at jeg kan påstå at det var de beste bildene og sammenligne.. Nå er jeg riktignok litt eldre på bildet enn frøken er i dag.. Og her smiler Frøken nesten – normalt har hun ganske fyldige lepper.

Jeg kan vel konkludere med at hun ikke ligner på meg?

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

