Helg i sikte!

14 Mar

Jeg går jammen mange kilometer tur daglig, altså. Har enn så lenge kapitulert hva angår soving i sengen sin på dagtid. Så da blir det mye trim på mor!

image

Ofte blir det samme ruten, til tross for at jeg har vært flink til å mix it up. Men daglig skuer jeg denne herligheten.

image

Ikke så lett å spotte, men til høyre for den unormalt digre vasen (…) ser du en handlevogn Jepp, en handlevogn på isen. Jeg tenker at det først blir vår når handlevognen går igjennom isen.

Hele denne helgen skal tilbringes med Mannen. Han har bursdag til uken, så jeg tok en sjefsavgjørelse og bestemte at vi skulle feire hele helgen. Fra ende til annen. Ballonger, gaver og konfetti er pakket ned. Denne helgen skal nytes på hyttetur!

Frøken gleder seg svært mye.

image

Det samme gjør jeg. Selvom jeg føler jeg må pakke ned halve leiligheten for å overleve en helg utenfor hjemmet med en baby. Meg selv hadde bare trengt en ren undikk og en tannbørste. Hun derimot..

Naboene har satt en jente til verden. De kom hjem for tre dager siden. For tre dager siden ble det også lagt et menighetsblad på dørmatten deres. Det ligger der enda, foråsidetsånn. De har nok fått «vi-har-plutselig-fått-en-baby» – sjokket og er nok allerede blå under øynene.

Jeg kan heldigvis trøste meg med at det sjokket har lagt seg.

God helg!!

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

