Home sweet home

2 Apr

Etter min mening, så er et hjem et evig prosjekt. Uansett hvor lite det er, er det alltid noe man vil endre på, fikse, ordne, rydde, male, skru og så videre, og så videre.
Mitt hjem er ingen unntak! For å være ærlig, synes jeg at listen bare blir lenger og lenger etter hvert som tiden går. Snart skal for eksempel alle vinduene skiftes. Sure penger, men høyst nødvendig. Og så burde jeg strengt tatt skifte ut ALT det elektriske.. Fjoh.

I mellomtiden trøster jeg med andre godsaker, som et lite kjøkkenbord til selve kjøkkenet (spisebordet til stuen kjøpte jeg i januar…). Endelig fant jeg et lite og praktisk nok som falt i smak.

7058770124993

Er pinadø ikke ofte jeg havner på Bohus, altså. Men det er jammen tidsbesparende å speide ut alternativer hjemme på nett, og heller sjekke dem ut live når avgjørelsen er tatt. Men det er surt å vente på det i ukesvis, kontra IKEA hvor du bare lesser det inn i bilen og ferdig arbeid.

Nå sitter jeg og lager lange lister på kveldstid over gjøremål her hjemme – når Frøken (endelig) sover – og drømmer meg vekk. Noen må snart stoppe meg, hehe.

4 kommentar to “Home sweet home”

  1. Åshild 15. desember 2014 kl. 16:46 #

    Hva heter bordet?:) Vet du om de selger det enda?:)

    • froekenk 16. desember 2014 kl. 18:16 #

      Jeg husker ikke hva bordet heter og aner ikke om de selger det enda – men dette ligner i alle fall veldig mye (kanskje det er det samme?): http://www.bohus.no/spiseplassen/bord/spisebord/jawa-spisebord1/

      🙂

      • Åshild 16. desember 2014 kl. 20:02 #

        Takk for svar;) Ja jeg har sett på det som heter JAWA, men det er ikke likt:P Det du har er det utskjæring oppe på bena:)

      • froekenk 22. desember 2014 kl. 18:46 #

        Ja, okey.. Da har de det nok ikke lenger! Er veldig fornøyd med bordet, men minus for at det lett kommer hakker i det.. Men har man småbarn, så skal det vel se ut deretter, hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

