Fredagsvirkelighet.

5 Apr

Frøken sover søtt i sengen sin (en seier til mor), og jeg sitter og surfer meningsløst blant blogger. En sjelden gang i blant ramler jeg innom bloggere som ikke er mødre.

image

Det er noe spesielt med å se gjennomtenkte «dagens outfit», nydelige lunsjretter laget med omhu, stiletthæler, årets første utepils, neglelakker, makeup-tutorials og flotte, uthvilte jenter med nydelig stelt hår (sukk…).

Her sitter jeg (dusjet og sminket riktignok) med et tilfeldig utvalg av klær som endelig passer meg igjen (derav klær fra før jeg ble smelt på tjukken), med hår som faller av i rikelig monn – et flatt hår som lufttørker, altfor tørr maskara, litt grøtrester i trynet etter at Frøken nøs en munnfull på meg under frokosten og lurer på om jeg orker å koke noe spagetti seinere.
Som alle andre kvelder, blir det ikke noe årets første utepils – men å krype under dynen alene i nitiden med Gullvaffler, sovne til Friends og våkne midt på natten med litt sikkel i munnviken når Frøken roper på meg for litt melk.

Kanskje jeg skal unne meg en melkesjokolade ikveld.
Going crazy.

God helg alle sammen!!

2 kommentar to “Fredagsvirkelighet.”

  1. Abelone 5. april 2013 kl. 18:32 #

    Gullvafler i senga hørtes smulete ut. Selv hadde jeg en lang periode hvor jeg sovnet til nytt på nytt hver fredag. Og jeg er ikke en gang alenemor. Kos deg med sjokoladen, du, vi mødre trenger energien 😉

    • froekenk 5. april 2013 kl. 19:32 #

      Hehe.. Det er litt av et syn når gullvaflene inntas.. Henger over sengekanten med et fat og er livredd for smuler.
      Sånt kan jo ødelegge en god natts søvn!

      Ja, alenemor eller ikke – så trenger vi vel alle energien (les: kosen) 🙂

      Ha en vidunderlig helg! 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

