Tilskudd til barnerommet

6 Apr

Altså, har ikke jeg en snill mamma, så vet ikke jeg! Hun er superkreativ og elsker eventyr, så hun rotet frem noe stoff, gullknapper og en gammel klassiker – og vips – så har Frøken fått et helt spesielt «Prinsessen på erten»-bilde av mormoren sin!

image

Den ene av storebrødrene mine er også en sånn eksentrisk, kreativ sjel. Leverte et blankt lerret til han for månedsvis siden og det er fortsatt like tomt. Treighet er tydeligvis en last som følger med på kjøpet.. Sånne ikke-kreative sjeler som meg forstår bare ikke at man ikke kan være kreativ hele tiden…

Jaja, et steg nærmere et stykk ferdig barnerom! Vil jo selvfølgelig slenge ut litt skytebilder etterhvert….

2 kommentar to “Tilskudd til barnerommet”

  1. ingvild 6. april 2013 kl. 20:48 #

    Utrolig stilig bilde..! Så flink mamma du har 🙂 Gøy med noe litt annerledes, og ekstra koselig når det er laget av noen man kjenner 🙂

    • froekenk 6. april 2013 kl. 20:56 #

      Ja, ikke sant?! Jeg har egentlig alltid mange ideer, men ikke evnen til å gjennomføre det på den måten jeg vil.. Da er det kjekt at jeg har andre som kan levere 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

