Vær og vaksiner

7 Apr

Det er ganske kjipt å gå fra dette på fredag:

image

Til dette på lørdag og søndag;

image

Fjoh.

Måtte bytte fra bag til sportsdelen på vognen nå. Frøken er laaang, nysgjerrig og veldig sterk. Milepæl, gitt. Og gjett hvem som kose seg glugg ihjel med å kikke på verden rundt seg!

Imorgen formiddag står vaksiner på plakaten. Ugh. Jeg har et svært anstrengt forhold til sprøyter. Forrige gang ble det ganske pyton for Frøken utover dagen. Jammen godt at Mannen skal komme og kose litt med jenten sin, bare sånn i tilfelle.

Ønsk oss lykke til!

2 kommentar to “Vær og vaksiner”

  1. Lene 8. april 2013 kl. 06:06 #

    Lykke til 🙂

    Snublet over bloggen din for et par dager siden, og har lest fra start og frem til nå. Som en litt spennende bok 🙂 Jeg har en datter som er akkurat like gammel. Så gøy å lese andres erfaringer. Kjenner meg igjen i så mye!

    Håper alt ordner seg for dere!

    • froekenk 8. april 2013 kl. 19:48 #

      Så fryktelig koselig! Sånt blir jeg glad av 🙂

      Jaaa, jeg skulle ønske jeg hadde flere jeg visste om med barn på min alder. En venninne har en gutt som er tre måneder eldre enn Frøken, men han er så eksemplarisk på alle mulige måter at det er ikke så mye hjelp å få der, hehe.

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

