Tenner

16 Apr

Som om det ikke var nok for Frøken og få én tann i forrige uke, så fikk hun jammen meg enda en tann denne uken også. Tenner er virkelig ikke noe jeg har sett frem til, men apoteket tryllet frem et vidundermiddel som gjorde nettene våre litt mer overkommelige.

Ellers har vi det fint, hun og jeg.

image

Søt, sant? Og så glad! Før hun ble opptatt med noe business i bleien…

image

Og hun skjønte jo selvfølgelig ikke hvorfor jeg lo, så hun måtte ta en titt på meg mens hun holdt på.

image

Haha, jeg dauer. Selv om livet mitt er snudd oppned og dyne-knirk på babycallen er det mest stressende jeg vet på kveldstid, jeg alltid har litt grøt i ansiktet/på klærne/på kroppen og alt planlegges etter hennes powernap’er – så er jeg så fryktelig lykkelig – bare på grunn av henne.

Selv når hun kjefter på meg og biter meg med de nye tennene dine.
Selv da.

2 kommentar to “Tenner”

  1. Hanna 19. april 2013 kl. 12:26 #

    Haha, bæsjefjes er de morsomste!

    Hva fikk du på apoteket til tenner? Jeg tør ikke bruke Dentinox lenger, men jeg synes heller ikke det hjalp, så det ble bare prøvd et par ganger her…

    • froekenk 21. april 2013 kl. 19:01 #

      Fikk Dentinox, jeg. Og det har funket helt greit, tror jeg!
      Men er det noe skummelt med det? I need to know, isåfall! 🙂

      Ja, jeg ler like godt hver gang det er en bæsjebleie på gang – rødt ansikt og blanke øyne.. og så lydene, hahah 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

