6 måneder

30 Apr

Jeg kan ikke tro at det er seks måneder siden jeg trøkket ut Frøken! Noen sier tiden går fort. Men jeg, jeg kan ikke huske livet før barn!
Derfor føles det naturlig nok ut som om jeg har hatt Frøken i årevis. Ikke fordi dagene er så grådig kjedelig, tvert i mot!

2012-11-03 11.01.34
/Frøken en drøy uke, to – om jeg ikke husker feil/

Dagen i dag har blitt feiret med besøk av en god venninne og hennes lille gutt som er en måned yngre enn Frøken.
Hun knabbet alle lekene han lekte med, og klubbet like gjerne til han mens hun var i gang. Jeg aner en liten pøbel (som sin mor).
Det lover heller ikke bra at hun ler seg halvt fordervet når jeg tøysekjefter på henne. Kan bli spennende å se hvordan det vil bli når grensesettingen en gang skal settes ut i live..

SONY DSC
/Frøken seks måneder gammel/

Lille bøllefrøet er i seng, og vi bare gleder oss til helgen.
Da blir det kvalitetstid med Mannen og masse pappakos!

2 kommentar to “6 måneder”

  1. Monica Jensen 2. mai 2013 kl. 15:46 #

    Fader altså. Meg og iPhone. Klarte å slette kommentaren din igjen 😦
    Frøkna di er nydelig ❤ klisje, men sant, tiden flyyyyyr!

    • froekenk 6. mai 2013 kl. 08:02 #

      Hehe, det er ikke barebare med all denne teknologien… 😉

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

