Siden sist…

24 May

Dagene har flydd avgårde her hos oss. Frøken er snart 7 måneder (!), har lært seg å sitte opp av seg selv og krype på alle fire og føles nesten ikke som en baby lenger.

image

Søttendemai ble feiret for første gang siden barndommen, for min del. Mannen overtalte meg til å dra inn til sentrum og se på folkelivet, og pinadø ble det kjekt! Frøken var bare middels begeistret for hele oppstyret, men da vi satte oss ned på en utekafé ble humøret et hakk bedre.

image

Ellers har vi nytt de få sommerdagene som ble skjenket Bergen forrige helg. Mannen måtte snakke meg til fornuft, slik at jeg ikke overopphetet Frøken, og da ble dette løsningen:

image

Jammen var ikke det hakket for varmt det også.

Ting begynner å stabilisere seg litt nå, på alle mulige måter. Vi har mye å se frem til, de viktigste rutinene er på plass og kjærligheten blomstrer som aldri før.

Jeg er litt fraværende om dagen, men jeg regner med at alle mine fire lesere overlever uten så mye oppstyr fra min side.
Jeg har nemlig planer om å nyte den deilige bølgen vi surfer på om dagen, så får alt annet komme i annen rekke.
Som å vaske vinduer, for eksempel…

God helg!

8 kommentar to “Siden sist…”

  1. Hanna 24. mai 2013 kl. 08:32 #

    Så stor hun har blitt!

    Alt annet BURDE komme i andre rekke 😉 Nyt dagene!

    • froekenk 25. mai 2013 kl. 07:57 #

      Jaaa, jeg skal i alle fall gi det et godt forsøk og bare nyyyte tiden sammen med Frøken… 🙂

  2. Monica Jensen 24. mai 2013 kl. 09:25 #

    Hun er nydelig 🙂 kjempeglad på deres vegne! Du fortjener lykken 😀

    • froekenk 25. mai 2013 kl. 07:58 #

      Takk for det, søte deg ❤

  3. Lene 24. mai 2013 kl. 21:06 #

    Gooood helg til deg og!

    Og ja, bare nyt du flinke skrivedamen 🙂

    Ps: Min lille jente på snart syv mnd kan verken sitte eller stå på alle fire.. Kan rulle fra mage til rygg da. Og le hardt og lenge av storebror som lager grimase og sier BÆSJ. Hvilket storebror synes er så festlig at han sier det igjen. Og igjen og igjen og igjen og igjen.

    • froekenk 25. mai 2013 kl. 08:01 #

      Hehe, så herlig ❤
      Disse små er vel litt forskjellige hva angår utvikling. Kjappere med én ting og treigere med noe annet.Frøken har måttet finne seg i å ligge en del på matten sin, siden jeg stort sett er alene her hjemme – så kjedsomheten har resultert i fremskritt 🙂 Det resulterte i at hun lærte seg å rulle fra rygg til mage før hun var tre måneder… Hehe.

      God helg til deg og dine 🙂

  4. Karina 25. mai 2013 kl. 21:49 #

    Regner med at du har langt mer enn fire lesere;) Jeg blir ihvertfall alltid veldig glad når det kommer ett nytt innlegg. Frøken er nydelig og du skriver utrolig bra!

    • froekenk 27. mai 2013 kl. 08:02 #

      Kanskje fem, da. Hehe.
      Men tusen takk for fine ord, sånt gjør meg veldig glad 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

