Hei igjen!

15 Jul

Så da var meg og Frøken vel hjemme igjen (kom på lørdag..) og jeg var så glad for å komme hjem til en leilighet med nytt strøm-opplegg, nye vinduer og vinduskarmer.
Det var noe drit å bo i en byggeplass. Har gjort det før, men da uten baby.

image

Eh, lenge til jeg kan bruke komfyren igjen eller? Jeg må koke flasker…

image

Og jeg vurderer sterkt å skifte ut kjøkkenet.. hehe.

Og så dere! Bestilte jeg meg en frisørtime. Bortsett fra den hele extensions-fadesen her i mai/juni – så har jeg ikke vært hos frisøren siden januar 2012. Huff og huff.

Jeg løp ned til DIGG Hårstudio på Sundt her i Bergen, med grøtflekker og snørr på buksen og så frem til en aldri så liten makeover.

Satt litt med hjertet i halsen, som den farge/stripe-jomfruen jeg er. Pluss at jeg aldri blir helt fornøyd med klippen heller.

image

Jeg fløt ut av frisøren, fornøyd! Lysere i håret, slitte tupper vekke og mange penger fattigere. Men hjelpe meg, det var verdt det!!
Jeg vil absolutt anbefale DIGG, de vet virkelig hva de gjør på!
En av grunnene til at jeg valgte dem, var at det er så mange som skryter over hvor god de er på striping og farging. Jeg kan i alle fall skrive under på den.

image

Fysj og fy for mobilbilder. Er nesten for lat til og bruke speilrefleksen..)

Nå er det bare noen små, usle dager til jeg fyller år.. Og i helgen har jeg ordnet barnevakt, da skal jeg og Mannen feire meg!

Men nå er jeg sliten. Total avslapning (i den grad det går an med en beibis på 8,5 mnd) på hytten kan ta knekken på hvemsomhelst.

Nå må jeg lade opp batteriene, og glede meg litt til helgen..

What to wear….

2 kommentar to “Hei igjen!”

  1. johanna0000 4. juni 2015 kl. 21:00 #

    flott artikkikkel , fant det jeg lette etter.

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

