Bursdagsjente

18 Jul

Hjeeeelp.

Jeg fyller 27 år i dag.
Plutselig er jeg ikke i midten av tjueårene lenger. Men i slutten av… Sukk.

Gjett om jeg skal trøstespise kake.

5 kommentar to “Bursdagsjente”

  1. Hanna 18. juli 2013 kl. 06:15 #

    Gratulerer med dagen! Det er ikke så ille å bli eldre, faktisk 🙂

  2. Monica Jensen 18. juli 2013 kl. 13:42 #

    Gratulerer snuppa 🙂

  3. Frøken S. 18. juli 2013 kl. 14:12 #

    Gratulerer så masse med dagen!!
    Kos deg med kake.

  4. ingvild 18. juli 2013 kl. 17:39 #

    Gratulerer med dagen!! 😀 Og bare så du vet: På sin egen bursdag kan man ALLTID spise kake med verdens beste samvittighet! Så jeg håper du koser deg litt og, for det er jeg sikker på du fortjener 🙂

  5. Lene 19. juli 2013 kl. 17:37 #

    Gratulerer med dagen til deg! 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

