Jeg lever altså.

12 Sep

Fjoh! Her er det gått en drøy uke med snufsete nese og hosting hos lille Frøken! Det er én av grunnene til mitt fravær – for hun er nemlig småpjusk og utilpass på dagen, og våkner omtrent hele tiden om natten… Det kan slite ut hvem som helst, vil jeg tro.

image

Derfor er lite skjedd på denne kanten. Det har blitt mye trøst og kos, når tårene har trilt i strie strømmer hos hun lille, og tøys og tull når hun kvikner litt til!

Hjemmet er et eneste stort kaos, og det er hundredeogførtiåtte ting jeg burde gjøre her hjemme, men har rett og slett ikke hatt ork eller anledning. Jeg ser nesten frem til og komme i orden her hjemme, jeg er ikke noe støv-frik, men det er liksom koseligere når alt er i orden.

Jeg kom jo på at selv om det er varmt ute enda, så kan det jo plutselig bli kaldt! Så jeg slengte Frøken i vognen og dro inn til sentrum. Endte opp med den fineste jakken fra Me Mini! Jeg ler hber gang jeg tar på henne hetten, da blir hun ekstra søt (om mulig). Og et stort pluss for norskt design!
Her er noen elendige mobilbilder av den. Jeg bruker kjærlighetssorg-kortet for at jeg ikke tar meg bryet med speilrefleksen…

image

image

image

Hehe, hun er så morsom med den på!!

Og så kom det en pakke med klær til Frøken, fra tanten hennes som bor på andre siden av jorden nesten, og favoritten var denne nydelige jakken fra Babygap.

image

Den er blå, altså. Jeg bare… orket ikke styre for fine bilder. Sukk… Jeg skal bli flinkere (etterhvert)… Kremt.

Nei, jeg håper inspirasjonen kommer til meg etterhvert. Jeg har tusen ideer og planer om alt jeg vil få gjort, men jeg mister liksom litt piffen etter leggetid for hun lille.

Unntil then!

10 kommentar to “Jeg lever altså.”

  1. Hanna 13. september 2013 kl. 10:21 #

    Kjempesøte jakker! Åh, jeg blir jo helt babysyk her… Håper det går litt bedre med deg! Sender deg en virtuell klem! 😀

    • froekenk 14. september 2013 kl. 16:59 #

      Hehe, det kan jeg forstå 🙂 🙂
      Lurer på når jeg slutter å le av (med??) henne når hun har på seg den jakken. Har bare lyst å skviseklemme henne ♥
      Tusen takk for klem, snille du! Sender en knuseklem i retur 🙂

  2. tonefemelleTone 14. september 2013 kl. 16:25 #

    Hvor selger de me mini i bergen sentrum? 🙂 Vil ha en sånn jakke til minien min 😉

    • froekenk 14. september 2013 kl. 16:56 #

      Jeg kjøpte jakken på en liten koselig butikk som Pinocchio! Den ligger ovenfor MacDonalds på torvallmenningen, forbi Egon og en liten broderi-sjappe, om jeg ikke husker feil! Før inngangen til Klostergarasjen, i alle fall 🙂

      Kjempefine jakker!! Damen i butikken sa at de gikk fort unna, så du får løpe! Hehe

      • Tone 16. september 2013 kl. 20:53 #

        Åja, jeg vet hvilken du mener! Jeg har bare aldri somlet meg inn dit 😉 Nå er jo min lille snuppe akkurat i den alderen der hun vokser veldig fort, så mulig jeg heller tar turen til våren og ser om jeg finner noe fint da 🙂 Det kommer jo alltids mye annet fint fra me mini neste sesong også 😉

  3. Karina 17. september 2013 kl. 13:00 #

    Så bra at du lever:) Håper at det begynner å gå litt bedre!?

    Jeg må bare spøre: Er frøken begynt i barnehagen nå? Har en liten frøken selv og gruer meg sånn til barnehagestart neste år:/ Hadde vært kjekt med et barnehagestarterfaringsinnlegg:)

    Klem til deg

    • froekenk 17. september 2013 kl. 13:17 #

      Hei søte deg!
      Det begynner å lysne litt nå, heldigvis! Det er selvfølgelig tunge stunder også, men generelt er dagene litt lysere 🙂

      Frøken begynner i barnehagen i slutten av oktober, bare dager før hun fyller ett år! Gruuuuer meg helt vanvittig, så har valgt å la henne starte to uker før jeg må på jobb, slik at det ikke blir så lange dager for henne.

      Og jeg kan selvfølgelig lage et innlegg med erfaringene jeg gjør meg, consider it done! 😉

      Hvor gammel er din lille?? 🙂

      • Karina 17. september 2013 kl. 18:46 #

        Takk! Å, skjønner at du gruer deg! Men det går helt sikkert veldig fint! Vi har også planlagt at vår frøken starter to uker før jeg må tilbake i jobb. Tror det er lurt! Hun er fem måneder nå. Tiden flyr!

  4. Karina 17. september 2013 kl. 18:50 #

    Oi, trykket litt fort! Ville jo også si at det er bra det går litt bedre med deg!!! Godt at dagene blir litt lysere før det blir mørkere ute! Jeg heier på deg:)

    • froekenk 4. oktober 2013 kl. 19:17 #

      Takk for det, skjønne du! 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

