Superuke!

16 Oct

Vel, det kommer seg mer og mer.

Nå føles det ikke som om jeg kveles her hjemme. Det gikk fra dette kaoset (med terrassesofa, ting som skal i boden og eksen sine ting):

image

Til dette:

image

image

Plutselig husket jeg at stuen min er nokså stor!! Og det resulterte igjen i dette:

image

Der mangler bare noen freshe puter og en diger lyslykt som gjemmer seg i stuen. Men det får vente til våren. Kanskje jeg tilogmed gidder å trøkke noen blomster nedi blomsterkassene.

image

Ellers går dagene i en fei. Gråten satt i halsen da jeg innså at det bare er halvannen uke til Frøken begynner i barnehagen.

image

Og hun som synes det er gøy og leke med matvarer fremfor leker, liksom. Barnehagen?!?!

Jeg har kommet i gang med treningen igjen, etter den sykdomskulen slo meg helt i bakken. Og det var faktisk tyngre i dag, enn første gangen på trening etter 19 måneders inaktivitet. Men det gikk. Selv om jeg trodde jeg skulle dø, da den spretne zumba-instruktøren kommanderte enda mer trøkk fra oss.

image

Så nå bare gleder jeg meg til helg! Frisørtimen er booket, selvbruningen står klar (haha, jeg er snøhvit!) og jeg vet allerede hva jeg skal ha på meg til helgens festivas og reunion med gjengen.

2 kommentar to “Superuke!”

  1. Frrrost 19. oktober 2013 kl. 19:24 #

    Åh, kjekt å lese at det går fremover 🙂 Ønsker deg en fantastisk helg og du må ta mer enn vinglass for meg 🙂

    • froekenk 21. oktober 2013 kl. 18:40 #

      Hehe, tok kanskje ett par for mye for deg, min venn ♥
      Håper helgen din har vært super!!

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

