Febersyk 1 åring

4 Nov

Lille, gode jenten min ble pinadø syk natt til søndag. Dermed ble det store bursdagsselskapet avlyst, og det fins et tonn med kaker, brus, mat og ballonger til å vitne om festen som aldri ble.

Her er det feber på andre dagen, samt snørr, hoste, løs mage og ingen matlyst. Det verker i hjertet mitt, jeg hadde gjort hva som helst for å bytte plass med henne!
Så det ble avslutningen på hennes første uke i barnehagen… Jeg øynet en febersyk unge på avdelingen hennes idet jeg skulle hente henne på fredagen, og tenkte stille for meg selv at jeg hadde nok en sykling i vente..

image

Vi har parkert oss hos besteforeldre for anledningen, siden omtrent null søvn på meg, betyr at jeg er helt på felgen, jeg også.
Så disse dagene har blitt tilbrakt sminkeløs i koseklær og med masse varm kos!

Så får vi ta oss en tur til legen imorgen, dersom Frøken fortsatt er like pjusk.
Ah, motherhood…

2 kommentar to “Febersyk 1 åring”

  1. Hanna 7. november 2013 kl. 09:53 #

    Huffameg! Det er dessverre sånn når man begynner i barnehagen, og det kommer nok til å fortsette sånn noen måneder framover 😦 Håper dere får feiret litt bursdag likevel!

    • froekenk 14. november 2013 kl. 21:08 #

      Ja, hadde regnet med det! Men ikke allerede etter første uken, hehe. Ble feiring på dagen og med besteforeldrene hennes dagen før sykdommen kicket inn – så helt blottet for feiring ble vi ikke! 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

