Fjoh.

14 Nov

Vel vel. For noen hektiske uker det har vært den siste tiden!

Som erklært i forrige innlegg, var Frøken syk. Barnebursdag ble avlyst, og hun klinte til med feber fra søndag til fredag! Det ble noen legebesøk, men det var først på fredagen det «endelig» ble påvist en forhøyet crp (bakterier) og legen kunne høre noen ulyder fra høyre lunge. Dermed ble det penicilinkur på lille jenten min, i tillegg til øyekremen (siden hun fikk betennelse på begge øynene for anledningen…). Etter noen dager begynte jammen lillejenten min å kvikne skikkelig til. Da ble det latter og løye igjen!

image

På mandag begynte jeg på jobb igjen. Jeg ble 100 % sykemeldt 29. august 2012, dagen før bloggen ble født. Og siden har jeg jo vært i permisjon. Så det var blandede følelser i magen, da jeg møtte opp tidlig mandagsmorgen.
Men jammen var det kjekt. Jeg har gode kollegaer og har fått noen nye som virker å være i samme liga.

image

I løpet av uken var det også seminar og julebord over to dager på et deilig deilig hotell. Her snakker vi altfor mye mat, vidunderlige senger, spa, utendørsbasseng og en utsikt som virkelig gir sjelefred!
Etter halvannen uke med ekstremt lite søvn pga Frøkens sykdom – var det vidunderlig å få sove i fred og ro en hel natt. Nå skal det sies at det ble inntatt 53 % mer vin enn jeg hadde planlagt. Men shit happens, eller hva?

image

Ellers har jeg malt lister, sett på serier, grått en skvett eller førti og vært helt utslitt. Frynsete og utmattet.

image

Fremover er det ikke mye gøy på plakaten, annet enn en hel haug med jobbing og kvalitetstid med hjertet mitt. På kveldene blir det vel en blanding av seriemaraton, maling og rydding.

Hadde jeg tidligere bare hatt en anelse om hvor slitsomt det var å være alenemor, så er det godt mulig det hadde vært et kraftig prevensjonsmiddel. Men innimellom alt – så koser jeg meg med Frøken.
Det er jo hun som er lyset i livet mitt!

Nå skal jeg legge hodet på puten og slukne.
Over og ut.

Én kommentar to “Fjoh.”

  1. Frrrost 14. november 2013 kl. 21:30 #

    ÅÅÅH.. Du fortjente virkelig å dra på gøy tur med jobben 🙂 Kan tenke meg det var deilig med en hel natts søvn. Miss you doll. Gleder meg til juletider<3

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

