Snakkes aldri, 2013!

30 Dec

Omg. (Lover at det er første og siste gang dere leser de tre bokstavene sammen her). Jeg har sett at alle lager årskavalkader rundt om. Jeg gjorde det forsåvidt ifjor, men tenker jeg dropper mitt ambivalente-kjærlighetssorg-lykkelig-mamma-forvirret-og-kjip-år og oppsummerer det slik:
Takk og lov for Frøken, uten henne hadde dette året vært litt møkk, rett og slett.

image

Neida, så…

Tok meg en tur ut på lørdagen med jentene. Har seriøst misbrukt barnevaktene mine i desember (les: foreldrene mine), og det har jeg hatt godt av! Jeg klasket på meg sparkel i trynet og høye hæler for old times sake, med en rødvin under armen og jeg var good to go. Svingte meg på dansegulvet til og med, og innså at jeg ikke er tjue lenger. Til slutt tok jeg med meg en venn hjem, og pratet hull i hodet på han til jeg sluknet midt i en setning utpå morgenkvisten. Selskapssyk, sa dere?

Jeg har også fått med meg at alle planlegger festlige nyttårsaftener. Jeg er derimot sjeleglad for at jeg har Frøken, for nå slipper jeg den elendigheten den kvelden egentlig er. Alt er bare gøy, du bare feste! Jeg hater at folk forventer slikt av meg. Så imorgen skal jeg kose meg i pysjen med en film, sammen med min bror og hans gravide kjæreste og trøkke i meg så mye godteri at selv Cartman i South Park ville skammet seg.
En drømme-nyttårsaften ♥

Nyttårsforsettene jobber jeg fortsatt med. Siden jeg aldri har sånne, tenkte jeg å slå meg litt løs og lage noen! Ett av dem vil vel bli å bli flinkere til å ta masse bilder…

Så ville egentlig bare ønske alle et godt nyttår! ♥♡

10 kommentar to “Snakkes aldri, 2013!”

  1. Aina 31. desember 2013 kl. 12:43 #

    Godt nyttår!!! Det kan jo bare bli bedre 🙂 liker bloggen din kjempegodt, du skriver kjempebra!

    • froekenk 14. januar 2014 kl. 17:36 #

      Tusen tusen takk for fine ord ♥

  2. Karina 31. desember 2013 kl. 13:11 #

    Godt nyttår! Enig med hun over: det må jo bare bli bedre 😉

  3. Tone 31. desember 2013 kl. 21:50 #

    ååå, så skjønn!! Jeg sitter også i pysjen og spiser godteri mens lillemor sover og det surrer en dårlig film på tv’en, skikkelig digg å ditche nyttårsfesten 😉

    • froekenk 14. januar 2014 kl. 17:37 #

      Ja, det er ett av plussene vi alenemødre har! 🙂

  4. ingvild 11. januar 2014 kl. 01:00 #

    Godt nyttår! Håper du får et 2014 som blir akkurat slik du ønsker deg! 🙂

    • froekenk 14. januar 2014 kl. 17:38 #

      Takk for det, Ingvild! Det samme håper jeg for deg ♥

  5. Monica Jensen 11. januar 2014 kl. 20:45 #

    HAHAHAH! Akkurat den setningen der: «Omg. (Lover at det er første og siste gang dere leser de tre bokstavene sammen her).» skrev jeg for noen år siden også!!!! ordrett!!! hahaha!

    • froekenk 14. januar 2014 kl. 17:38 #

      Hahahahahaahah, utrolig bra 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

