HBO-junkie og nesespray-junkie.

25 Feb

Dere vet det, det er så ufattelig mye interessant som skjer i min verden om dagen. Jeg har blant annet blåst vekk over 600 kroner for at en nese-lege skulle fortelle meg at neseveggen min er skjev, men ikke skjev. Og at det at jeg er kronisk tett kanskje kan ordnes med nesespray. Eventuelt operasjon. Bare en liten saks, eventuelt en nål og litt strøm og støt i nesen. Helt enkelt.

Man skulle tro jeg var gravid, egentlig. Jeg har helt kick på popcorn og eplejuice, jeg enten spiser eller tenker på det hver kveld. Hadde det ikke vært for de hårete leggene mine (…), så hadde jeg nesten vært sikker på at jeg var smelt på tjukken igjen. Eventuelt ser vi en ny «jomfru»-fødsel snart. Jeg holder ikke pusten akkurat. Og resten av kvelden, så er jeg oppslukt i HBO – og sluker stort sett alt som er der inne. Du kan tro jeg holdt på å få et sammenbrudd da jeg fikk en e-mail om at HBO ikke klarte å gjennomføre betalingen for abonnementet, siden de hadde feil kontonummer. Hjertet mitt stoppet og jeg så for meg alle verdens grusomme scenarioer;
Der hiver jeg meg fornøyd i sengen, med hårete legger og et sminkeløst, trøtt tryne. Rent sengetøy, deilig pysj. Nypoppet popcorn og et stort glass iskald eplejuice. Gjør meg klar til å trykke play på den siste serien jeg følger med på – og der bare;

«DU FÅR IKKE LOGGE INN, DIN TAPER – FOR DU HAR IKKE BETALT! SE PÅ NETFLIX ELLER SPILL KABAL, KJIPARÆV!»

Ellers har jeg blitt gjort kur til av en som er i begynnelsen av tjueårene (…). Å bli kalt MILF var ikke det komplimentet jeg trodde det skulle være. Jeg følte meg egentlig bare enda eldre. Jeg ser jo nå, at å kalle det «bli gjort kur til» er på lik linje med å kalle en date for et «stevnemøte» eller å være kjæreste med noen for «fast følge». Herregud, jeg er blitt avleggs.

Opp med hånden, de som tror det er håp for meg.

4 kommentar to “HBO-junkie og nesespray-junkie.”

  1. the SAGA by Steinsdotter 26. februar 2014 kl. 11:40 #

    hahahahaha……
    Har hørt MILF noen ganger selv, og NEI – det er ikke det komplimentet man kanskje tror det er! Lo godt jeg nå….

    Kose deg videre med Hbo, har det her i huset også, men tvTorrent.COM er mer brukt

    • froekenk 26. februar 2014 kl. 22:51 #

      Hehe, utrolig skuffende at MILF ikke gav den effekten jeg håpet på. Men men. Kommer vel en tid hvor et slikt «kompliment» settes pris på, men jeg tviler på at jeg får høre det noe særlig når den tid kommer, hehe.

  2. Eksfruene 26. februar 2014 kl. 12:11 #

    Jeg har fått høre milf noen ganger, men har egentlig tatt det som et kompliment, hahaha. Har jo bare tenkt at de som sier det synes jeg er heit, også er jeg tilfeldigvis mamma i tillegg! Men i sommer var det en guttegjeng som ropte det etter meg (de var sånn 14) og jeg tror det var ironisk ment, for jeg var over 80 kg etter å ha født. Og da var det ikke så gøy nei.

    Og jeg rekker opp hånda! Er det håp for meg, så er det håp for deg! Og er det ikke håp for deg, så er det ikke så mye håp for meg heller, hehe.

    Og nå fikk jeg lyst på popcorn… Blir nok det i kveld! hehehe:)

    • froekenk 26. februar 2014 kl. 22:52 #

      Da får vi håpe det er håp for oss begge! Hehe. I verstefall får vi starte en klubb for oss det ikke er håp for.
      Håper du koset/koser deg med popcorn! 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

