Hello alderdom!

17 Jul

Jeg er så sliten og trøtt, at jeg lar det bli med dette i første omgang:

For vel en time siden slo klokken 00:00, og jeg fylte 28 år.

Føler meg eldgammel, men det kan ha noe med at vi har vært på reisefot i noen dager og dette er første gangen jeg setter meg ned på 11 timer.

Kryss fingrene for at dette året blir bra!

2 kommentar to “Hello alderdom!”

  1. Hanna 18. juli 2014 kl. 06:26 #

    Gratulerer så mye med dagen! Synd vi ikke fikk møtt hverandre denne gang, men kanskje neste Trysilbesøk? 🙂

    • froekenk 5. august 2014 kl. 19:21 #

      Takk! Jeg håper inderlig jeg treffer på deg på et eller annet tidspunkt altså! Holdt utkikk etter deg mens jeg trasket nedover gatene med den lille villstyringen min 🙂

Legg igjen en kommentar

eksfruer

Om livet sammen med lille frøken.

frrrost

Just another WordPress.com site

sagasteinsdotter.blogspot.com

Om livet sammen med lille frøken.

Henriette Ågren

Journalist. Oslo. Gift. Tvillingmamma til to prøverørsramper.

- Mer enn bare ord -

Just another WordPress.com site

tegnehanne

Om livet sammen med lille frøken.

Om livet sammen med lille frøken.

